منو
سبد خرید

صنایع برق زاویر

صنایع برق زاویر

صنایع برق زاویر

کارخانجات صنایع برق زاویر به منظور تولید قطعات و تجهیزات تابلو برق و برق صنعتی بر اساس آخرین یافته های جهانی صنعت برق سال 1374 توسط جمعی از متخصصان و کادر مجرب در شهرک صنعتی یزد تاسیس گردید.

شرح عمومی کلیدها

کلیدهای مدلZTF :این کلیدها دارای فیوز بوده و برای قطع و وصل بارهای اهمی,سلفی و خازنی مانند ترانسفورماتورها,موتورهای AC و خازن ها مناسب است.

کلیدهای مدل ZTS :این کلیدها به عنوان کلیدهای اصلی تابلو Main switches و برای قطع و وصل شبکه های توزیع مانند کلیدهای اصلی و کوپلاژ تابلوها,موتورها و سایر بارهای مشابه است.

کلیدهای دو طرفه ZTPC  : مورد استفاده در سیستم های برق شهر یا ژنراتور (اضطراری)

مشخصات کلیدها

  • به صورت سه پل برای قطع و وصل سه فاز ساخته می شوند.

  • دارای سطح بسیار مقاوم در برابر ایجاد مسیر جریان خزشی می باشد.

  • دارای عملکرد قطع و وصل سریع بوده و از حرکت دست اپراتور مستقل است.

  • جنس کنتاکت ها از مس الکترولیت با پوشش نقره می باشد.

  • کلید در وضع وصل ON دارای وسیله قفل کننده می باشد و از این طریق باز شدن درب تابلوها برای تعویض فیوزها تنها در وضعیت OFF در مدل 02 ممکن است.

  • امکان استفاده از انواع دسته های ساده و اینترلاک وجود دارد.

  • امکان استفاده از صفحات محافظ فیوز برای مدل ZTF وجود دارد.

 

تولیدات صنایع برق زاویر:

کلید قابل قطع زیر بار 160 الی 630 آمپر زاویر  ZTF01

کلید فیوزهای عمودی(خطی)160 الی 630 آمپر زاویر ZTF02

کلیدهای قابل قطع زیر بار 160 الی 400 آمپر زاویر ZTS01

کلیدهای قابل قطع زیر بار 160 الی 400 آمپر زاویر  ZTS02

کلیدهای دو طرفه 250 الی 630 آمپر زاویر ZTPC01

پایه فیوزهای عمودی(خطی)160 الی 630 آمپر زاویر

فروشگاه زاگرس صنعت نماینده رسمی و عامل فروش محصولات زاویر در لاله زار تهران، آماده ارائه محصولات زاویر بصورت حضوری و آنلاین و  تمام نقاط ایران می باشد.

 

دانلود کاتالوگ محصولات زاویر

تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTPC01
کلید دو طرفه ژنراتور برق شهر آمپر زاویر- ZTPCساخت شرکت صنابع برق زاویر واقع در ایران استان یزد می باشد.این کلید دو طرفه زاویر در سه رنج 250 آمپر 400 آمپر و 630 آمپر تولید میگردد.|ZTPC01-250A | ZTPC01-400A | ZTPC01-630A|میتوان از این کلید در تابلو توزیع بعنوان کلید اصلی استف..
0 تومان
تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTM
کلید فیوز عمودی زاویر ZTMمکانیسم عمل کلید فیوز عمودی ZTM بدین صورت است که در آنها تیغه فیوز،بخش متحرک کلید را جهت انجام عمل قطع و وصل به طور همزمان در دو نقطه تشکیل می دهد که این امر،شدت قوس الکتریکی را به هنگام قطع و وصل زیر بار،به حداقل میزان ممکن کاهش می دهد. این نوع کلید فیوزها به جهت نوع طر..
0 تومان
تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTF02
کلید فیوز گردان زاویر ZTF02کلید فیوز گردان ZTF02 زاویر ساخت شرکت صنایع برق زاویر واقع در ایران می باشد. این کلید دارای مکانیزم گردان یک طرف و فیوز های کاردی قابل تعویض می باشد. کلیدهای زاویر طبق استاندارد  IEC68-2 برای شرایط سخت محیطی و آب و هوای گرم و مرطوب طراحی و ساخته می شوند.کلید ..
0 تومان
تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTF01
کلید فیوز گردان زاویر ZTF01کلید فیوز گردان زاویر ساخت شرکت صنایع برق زاویر وا قع در ایران می باشد.این کلید دارای مکانیزم گردان یک طرف و فیوز های کاردی قابل تعویض می باشد.کلید فیوز گردان زاویر ZTF01 در مدلهای 160،250،400و 630 آمپر تولید می گردد.برخی از ویژگیهای کلید فیوز های زاویر..
0 تومان
تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTS01
کلید فیوز گردان زاویر ZTS01کلید فیوز گردان زاویر ساخت شرکت صنایع برق زاویر واقع در ایران می باشد. این کلید دارای مکانیزم گردان یک طرف و فیوز های کاردی قابل تعویض می باشد و به عنوان کلیدهای اصلی تابلو و برای قطع و وصل شبکه های توزیع مناسب است. کلید فیوز گردان زاویر در مدلهای 160،250،400 آمپر..
0 تومان
تولید کننده: صنایع برق زاویر مدل: ZTF02
کلید فیوز گردان زاویر ZTS02کلید فیوز گردان زاویر ساخت شرکت صنایع برق زاویر واقع در ایران می باشد. این کلید دارای مکانیزم گردان یک طرف و فیوز های کاردی قابل تعویض می باشد. این کلیدها به عنوان کلیدهای اصلی تابلو و برای قطع و وصل شبکه های توزیع مناسب هستند. کلید فیوز گردان زاویر در مدلهای 160،250،4..
0 تومان
نمایش 1 تا 6 از 6 (1 صفحه)